Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb normalitat

155.353 electors i electores poden exercir avui el seu dret a votar a Badalona en els 45 locals electorals

Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb normalitat a les 9 hores d'aquest matí. Recordem que un total de 155.353 electors i electores poden exercir el seu dret a votar avui diumenge, 14 de febrer, a Badalona, amb motiu de la convocatòria de les Eleccions al Parlament de Catalunya. A Badalona hi ha 45 locals electorals i 250 meses. L’horari d’obertura dels locals electorals és de 9 del matí i fins a les 8 del vespre.

Els resultats d’aquesta jornada electoral, tant pel que fa a les dades de participació com als resultats provisionals amb el 100 % dels vots escrutats, es poden seguir a través d’aquests web de la Generalitat de Catalunya:

L’Ajuntament de Badalona facilitarà els resultats electorals per barris, amb valors absoluts i percentuals en els següents enllaços:

Badalona, 14 de febrer de 2021