Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb normalitat

26/05/2019 ::

156.813 electors i electores poden exercir avui diumenge el seu dret a votar a Badalona en les Eleccions Municipals 2019

El nombre d’electors i electores a Badalona en les Eleccions al Parlament Europeu 2019 se situa en 156.679

Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb normalitat a les 9 d'aquest matí. Recordem que un total de 156.813 electors i electores poden exercir el seu dret a votar avui diumenge 26 de maig, a Badalona, amb motiu de la convocatòria de les Eleccions Municipals 2019. Pel que fa al cens electoral a Badalona de les Eleccions al Parlament Europeu 2019, la xifra se situa en 156.679.

En aquesta jornada electoral, Badalona compta amb 44 locals electorals i 233 meses.

Els resultats d’aquesta jornada electoral, tant pel que fa a les dades de participació com als resultats provisionals amb el 100% dels vots escrutats, es poden seguir a través del web del Ministeri de l’Interior https://resultados.eleccioneslocaleseuropeas19.es.

L’Ajuntament de Badalona facilitarà demà dilluns els resultats electorals per barris, amb valors absoluts i percentuals.

Badalona, 26 de maig de 2019