El senyor David Antonio Guerrero Férriz, durant la sessió ordinària del ple celebrada el dimarts 25 de maig, va prendre possessió del càrrec de regidor de l’Ajuntament com a membre del Grup Municipal de Guanyem Badalona en Comú.
Nascut l’any 1974 a Badalona, Guerrero ha crescut al barri de Lloreda i actualment és veí del barri de Bufalà. És pare de dues noies i un nen. És Diplomat en Ciències Empresarials amb l’especialitzat de finances per la Universitat de Barcelona (2000).
Especialitzat en la seguretat del transport de mercaderies perilloses, dirigeix una empresa dedicada a la distribució de radiofàrmacs a hospitals i clíniques.
Activista en la defensa de l’educació pública, la llengua catalana, la cultura i els drets socials. Vinculat des de l’any 2008 fins a l’actualitat amb diferents càrrecs a l'Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Planas i Casals, impulsor de l'AFA d'Escola Bressol Municipal Virolet, president de FAMPAS Badalona de 2013 a 2019, impulsor de les plataformes unitàries de la comunitat educativa de la ciutat Badalona es mou i Assemblea Groga en l’àmbit nacional. Impulsor del Carnestoltes infantil de Bufalà i Badalona. Ha estat membre de la junta d’Òmnium Cultural del Barcelonès Nord i de la junta de L'Associació Cultural L'Independent de Badalona.
Aficionat a la música ha participat en diferents projectes i actualment coordina la batucada col·lectiva de centres Públics de Badalona “Badalona batec”. Com a aficionat al bàsquet ha estat vinculat a diferents equips de la ciutat.
Accedeix per primera vegada com a regidor de l’Ajuntament de Badalona.
Badalona, 26 de maig de 2021
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.