Presa de possessió del senyor David Antonio Guerrero Férriz del càrrec de regidor de l’Ajuntament de Badalona

26/05/2021 ::

El senyor David Antonio Guerrero Férriz, durant la sessió ordinària del ple celebrada el dimarts 25 de maig, va prendre possessió del càrrec de regidor de l’Ajuntament com a membre del Grup Municipal de Guanyem Badalona en Comú.

Nascut l’any 1974 a Badalona, Guerrero ha crescut al barri de Lloreda i actualment és veí del barri de Bufalà. És pare de dues noies i un nen. És Diplomat en Ciències Empresarials amb l’especialitzat de finances per la Universitat de Barcelona (2000).

Especialitzat en la seguretat del transport de mercaderies perilloses, dirigeix una empresa dedicada a la distribució de radiofàrmacs a hospitals i clíniques.

Activista en la defensa de l’educació pública, la llengua catalana, la cultura i els drets socials. Vinculat des de l’any 2008 fins a l’actualitat amb diferents càrrecs a l'Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Planas i Casals, impulsor de l'AFA d'Escola Bressol Municipal Virolet, president de FAMPAS Badalona de 2013 a 2019, impulsor de les plataformes unitàries de la comunitat educativa de la ciutat Badalona es mou i Assemblea Groga en l’àmbit nacional. Impulsor del Carnestoltes infantil de Bufalà i Badalona. Ha estat membre de la junta d’Òmnium Cultural del Barcelonès Nord i de la junta de L'Associació Cultural L'Independent de Badalona.

Aficionat a la música ha participat en diferents projectes i actualment coordina la batucada col·lectiva de centres Públics de Badalona “Badalona batec”. Com a aficionat al bàsquet ha estat vinculat a diferents equips de la ciutat.

Accedeix per primera vegada com a regidor de l’Ajuntament de Badalona.

Badalona, 26 de maig de 2021