PIMEComerç i l’Ajuntament de Badalona signen un conveni de col·laboració

18/12/2020 ::

Es pretén potenciar les accions per a promoure el comerç de proximitat

L’Ajuntament de Badalona i la patronal PIMEComerç Maresme i Barcelonès Nord, han signat un conveni de col·laboració que té com a principal objectiu establir un marc de col·laboració entre l’Ajuntament i PIMEC Comerç, a través d’actuacions conjuntes que reverteixin en benefici de les petites i mitjanes empreses comercials i de la cohesió territorial en l’àmbit municipal.

Aquestes accions es duran a terme a través de diferents eixos estratègics:

Creació d’una Taula de Comerç, amb la finalitat de detectar les necessitats del sector i canalitzar les propostes que n’emanin en un pla d’actuació consensuat per poder ser implementat.

Promoció de l’associacionisme. Promoure la renovació i actualització de les estructures associatives de comerç del municipi per contribuir a la seva millora en matèria de competitivitat i dinamització econòmica. Promoure la posterior integració de les associacions municipals a entitats d’àmbit superior català. Assessorar les associacions de comerciants en tot el relatiu a legislació, drets de les persones consumidores, noves tecnologies, conflictes laborals, relacions institucionals, etc.

La signatura l’han formalitzada la regidora de l’Àrea de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament de Badalona, Rosa Bertran, i el president de PIMEComerç Maresme i Barcelonès Nord, Carles Gironès. També ha estat present a l'acte la presidenta de l'Associació de Comerciants i Serveis del Passeig de la Salut, Núria Rodríguez, en representació de la Federació de Comerç de Badalona. Els representants de les entitats que hi han assistit coincideixen en la importància de treballar de forma consensuada en benefici del comerç del territori.

El president de PIMEComerç Maresme i Barcelonès Nord, Carles Gironès, ha destacat que “el nostre objectiu amb la signatura d’aquest conveni és donar suport a l’ajuntament en totes les accions que es puguin realitzar per tal de promocionar el comerç de proximitat de la ciutat”.

Per la seva banda, la regidora de l’Àrea de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament de Badalona, Rosa Bertran, valora molt positivament aquest acord ja que, segons ha dit, “gràcies aquest conveni es podran realitzar col·laboracions conjuntes per ajudar al comerç en aquest moments tan difícils”.

Badalona, 18 de desembre de 2020

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona