Moció per depurar responsabilitats pel malbaratament de 28.000 euros públics en una campanya publicitària

05/05/2021 ::

El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat en la sessió extraordinària celebrada el dimarts 4 de maig una moció per depurar responsabilitats en el govern municipal pel malbaratament de 28.000 euros públics en una campanya publicitària que mai es va arribar a enviar als ciutadans.

La moció proposa els següents acords:

PRIMER.- Instar al govern municipal a què demani perdó a totes les famílies vulnerables de més de 60 anys que no han tingut accés a la informació de la campanya, i no s’han pogut beneficiar.

SEGON.- Demanar la dimissió del regidor o regidora responsable del malbaratament de 28.000€ públics per una campanya informativa que mai s’ha enviat als ciutadans.

TERCER.- Instar al govern a tornar a convocar immediatament les ajudes per subministraments a majors de 60 anys amb una revisió dels criteris perquè arribi a més població.

QUART.- Donar trasllat dels presents acords a l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i a la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Badalona (FAVB), a la Federació d’Empresaris de Badalona (FEB), al Síndic defensor de la ciutadania de Badalona i a totes les empreses de la ciutat.

La moció s’ha aprovat amb els vots favorables dels grups municipals de Junts per Catalunya, Badalona en Comú Podem, ERC- Avancem, Guanyem Badalona en Comú i PSC i amb els vots en contra del grup municipal del PP.

Badalona, 5 de maig de 2021