El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat en la sessió ordinària celebrada el dimarts 24 de novembre una moció pel projecte de millora del Parc de les Palmeres.
La moció proposa els següents acords:
1. Demanem l’inici immediat de les accions pendents per la licitació del projecte.
2. Informació nítida i precisa de les fases de tramitació del projecte de millora del Parc de les Palmeres.
3. Una taula de coordinació entre l’Associació de Veïns i l’Ajuntament per al seguiment del projecte i la seva implantació.
4. Donar trasllat dels presents acords a l’Associació de Veïns i Veïnes de Sant Mori de Llefià, a la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Badalona.
La moció ha estat aprovada amb els vots favorables de tots els grups municipals.
Badalona, 26 de novembre de 2020
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.