Moció en defensa dels mercats municipals de Badalona

24/03/2021 ::

El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat en la sessió ordinària celebrada el dimarts 23 de març una moció en defensa dels mercats municipals de Badalona.

La moció proposa els següents acords:

1. Que s’informi de manera urgent a tots els interessats, així com als membres d’aquest consistori de la situació de cada un dels mercats municipals i dels plans d'actuació previstos per aquest govern en els mercats municipals de Badalona.

2. Que s’informi de manera urgent a les persones afectades, en especial als paradistes dels mercats municipals de les condicions previstes que es plantegen des de l'ajuntament, en la concessió de les parades dels mercats municipals així com de les concessions previstes a les cadenes de supermercats en alguns dels mercats municipals.

3. Que es creï una comissió específica amb els representants dels grups municipals i els paradistes de les diferents mercats per iniciar un pla específic d’adequació dels mercats municipals amb l’objectiu de concretar les reformes estructurals i d’equipaments per garantir la seva continuïtat.

4. Enviar còpia d’aquesta moció als representants dels mercats municipals de la ciutat, a la FAVB i a les diferents organitzacions del Consell Econòmic i Social.

La moció s’ha aprovat amb el vot favorable de tots els grups municipals.

Badalona, 24 de març de 2021