Moció de suport als treballadors i treballadores de la piscina municipal del centre

24/03/2021 ::

El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat en la sessió ordinària celebrada el dimarts 23 de març una moció de suport als treballadors i treballadores de la piscina municipal del centre.

La moció proposa els següents acords:

Primer.- L’Ajuntament de Badalona ha de garantir el compliment del contracte per part de Sporitse Creative Solutions, S.L., i per tant, assegurar-se que es compleixen els drets laborals de les persones contractades per aquest concurs des del primer dia.

Segon.- L’Ajuntament de Badalona obrirà un expedient sancionador i prendrà les accions necessàries contra l’empresa Sportise Creative Solutions, S.L., per fer complir aquest contracte, mantenint les condicions laborals de la subrogació del personal.

Tercer.- L’Ajuntament de Badalona ha de fer tot allò que estigui a les seves mans perquè el personal de l’empresa contractada cobri el 100% del seu sou des del primer dia del nou contracte, i mantingui tots els drets laborals adquirits, mentre segueixi aquest servei contractat.

Quart.- L’Ajuntament de Badalona estudiarà la municipalització d’aquest servei i es compromet a buscar la solució més àgil i adient per aconseguir la recuperació d’un servei públic que es presta durant tot l’any, garantint la màxima qualitat d’atenció a la ciutadania i millorant les condicions de treball del personal que presta aquest servei.

Cinquè.- L'Ajuntament de Badalona ha de justificar la continuïtat de l'ERTO realitzat a aquests treballadors per “fuerza mayor" a conseqüència de l’emergència de la pandèmia de la Covid-19 a partir del 23 de novembre i fins al 31 de gener i garantir que els treballadors cobrin el 100% del seu sou durant aquest període.

La moció s’ha aprovat amb el vot favorable de tots els grups municipals.

Badalona, 24 de març de 2021