L’Ajuntament es reuneix amb els veïns del carrer d’Enric Borràs per acordar la pacificació de la zona

26/02/2021 ::

El regidor Daniel Gràcia ha presentat una proposta per reduir un 35% el pas d’autobusos per aquest carrer i reduir la velocitat del trànsit

Aquest divendres al matí el 3r tinent d’alcaldia i regidor de l’Àmbit de Territori i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Badalona, Daniel Gràcia, s’ha reunit telemàticament per segona vegada amb els veïns del carrer d’Enric Borràs amb l’objectiu de treballar i definir un acord sobre la pacificació de l’entorn. En la trobada, Gràcia ha presentat una proposta per reduir un 35% el trànsit d'autobusos per aquest carrer que es podria implantar un mes. La proposta presentada també inclou un projecte d’urbanisme tàctic per disminuir la velocitat del trànsit en el carrer i aconseguir així que sigui més amable per als veïns i veïnes.

Durant la reunió s’han recollit aquelles propostes dels veïns que són tècnicament viables i s’ha acordat fer una tercera trobada pròximament per tancar un acord definitiu sobre el projecte per tal que sigui una realitat abans de l’estiu. La pacificació del carrer d’Enric Borràs inclourà, a més de la reducció de la velocitat del trànsit i del pas d’autobusos, una renovació del ferm de la calçada.

Badalona, 26 de febrer de 2021

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona