L’Ajuntament de Badalona ha rebut una donació de 20.000 mascaretes realitzada per l’empresa xinesa Palau d’Orient, propietària d’un restaurant situat des de fa gairebé 30 anys a la plaça de Pep Ventura

15/05/2020 ::

L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha agraït la donació d’aquestes mascaretes que es repartiran entre personal de l’Ajuntament que fa tasques d’atenció a la ciutadania i entitats i institucions del municipi

L’empresa xinesa propietària del restaurant Palau d’Orient situat a la plaça de Pep Ventura ha lliurat aquest divendres al matí a l’Ajuntament de Badalona 20.000 mascaretes sanitàries per continuar fent front a la pandèmia del coronavirus a la ciutat. L’acte d’entrega s’ha realitzat a les portes de l’edifici El Viver i ha comptat amb la presència de l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i del propietari d’aquest restaurant que fa gairebé 30 anys que funciona en aquest municipi.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha agraït molt la donació feta avui i ha posat de relleu el caràcter solidari de molts veïns, comerciants i empresaris de la ciutat. En aquest cas concret, l’alcalde ha posat de relleu que la donació d’avui “és un detall més que ens permet seguir endavant precisament en uns moments econòmicament molt complicats en què empreses i comerços ho estan passant molt malament”. “El fet que una empresa familiar que es dedica a la restauració, que en aquests moments té les portes tancades, faci aquesta aportació a la ciutat és un gest molt generós que com a alcalde vull agrair en nom de la ciutat”, ha afegit.

Les 20.000 mascaretes es repartiran entre personal de l’Ajuntament que fa tasques d’atenció a la ciutadania i també entre institucions i entitats que necessiten mascaretes per seguir atenent als veïns i veïnes de la ciutat.

L’empresari Zhaopan Ju que ha acompanyat l’alcalde en el moment de la donació ha afirmat: “Hem de ser solidaris i contribuir amb la ciutat en la qual fa tants anys que estem vivint i treballant”. Aquesta donació de material s’afegeix a altres donacions que la família propietària d’aquest restaurant situat a la plaça de Pep Ventura ha fet també a Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra de la ciutat.

Badalona, 15 de maig de 2020

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona