L’Ajuntament de Badalona engega el programa “Fem gran la primavera” per a la gent gran

29/03/2021 ::

La voluntat d’aquesta iniciativa és fomentar les activitats socioculturals de la ciutat

L’Àrea de Gent Gran, Ciutadania i Polítiques d’Igualtat, Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Badalona posa en marxa el programa “Fem gran la primavera”, un projecte que es realitzarà durant els mesos d’abril, maig i juny i que pretén fomentar les activitats socioculturals de la ciutat.

Aquestes són les activitats culturals previstes per aquest proper mes d’abril

Visita guiada a l’exposició temporal del Museu de Badalona, “Badalona sobre rodes”. 6, 7 i 9 d’abril.

Ruta pel centre històric i Badalona Mar. Recorregut pel part del patrimoni històric de la ciutat. 8, 15, 22 i 29 d’abril.

Visita a l’exposició Forjadors de la festa al Centre Cultural El Carme per conèixer els elements simbòlics de la festa i la seva tradició. 12, 14 i 19 d’abril.

Diada de Sant Jordi. Recomana un llibre i gaudeix de la festa a la ciutat. Activitat en línia. Divendres 23 d’abril

Visita guiada al saló de plens de l’Ajuntament de Badalona. Dilluns 26 d‘abril.

Trobades amb grups de gent gran de la regidora. Diversos dies.

Totes les activitats es faran seguint les mesures de seguretat i s’adaptaran a la situació i normativa del moment. Per poder participar-hi és imprescindible dur mascareta.

Recordem que tots els actes són gratuïts i que les places són limitades.

Per participar-hi cal inscriure’s trucant al 93 483 29 71 o a l’adreça electrònica gentgran@badalona.cat.

Per a més informació: http://ajuntament.badalona.cat/gent-gran/ i/o el Facebook de Gent Gran BDN.

Badalona, 29 de març de 2021