La pacificació del carrer d’Enric Borràs comença amb la reducció d’un 35% del trànsit d’autobusos

29/04/2021 ::

L’Ajuntament acorda amb els veïns modificar el recorregut de les línies M1 i M6 i reduir així el trànsit del carrer i el soroll de la via

Aquesta setmana comença el procés de pacificació del carrer d’Enric Borràs amb la reducció d’un 35% del trànsit d’autobús. Aquesta reducció arriba gràcies a l’acord entre l’Ajuntament i els veïns de la zona per modificar el recorregut de les línies M1 i M6 amb l’objectiu de disminuir el pas de vehicles per la via i el soroll que se’n deriva. La modificació suposa l’anul·lació del tram del recorregut que passava pel carrer d’Enric Borràs i el carrer de Mossèn Anton Romeu, l’anul·lació d’algunes parades i la incorporació de noves (consultar document adjunt).

Els canvis del recorregut son fruit del treball conjunt entre el Govern Municipal i els veïns del carrer d’Enric Borràs, que durant les darreres setmanes s’han reunit en diverses ocasions per abordar la pacificació de l’entorn. En aquestes trobades s’ha treballat també un projecte d’urbanisme tàctic per disminuir la velocitat del trànsit en el carrer i aconseguir així que sigui més amable per als veïns i veïnes. A més, el govern preveu realitzar una renovació del ferm de la calçada que millori les condicions de la via.

El 3r tinent d’alcaldia i regidor de l’Àmbit de Territori i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Badalona, Daniel Gràcia, ha explicat que “aquest canvi suposa una gran millora en la qualitat de vida dels veïns de la zona, que en els darrers anys havien vist com el trànsit d’autobusos en el carrer d’Enric Borràs s’havia multiplicat, convertint-se en un indret ple de soroll i fum”. El regidor ha explicat que “seguim treballant per pacificar aquesta zona i fer-la molt més amable per a tots els veïns i veïnes”.

Badalona, 29 d’abril de 2021