La línia B3 dels autobusos urbans de Badalona manté la parada del carrer del Germà Juli, davant els jutjats de la ciutat, els dissabtes i festius

05/08/2020 ::

Amb aquesta mesura es segueix donant el servei als veïns dels barris de Morera i Pomar quan el carrer de Francesc Layret es tanca a la circulació rodada

A partir d’aquest dissabte 8 d’agost la línia B3 dels autobusos urbans de Badalona mantindrà la parada ubicada al carrer del Germà Juli, davant els jutjats de la ciutat, els dissabtes i festius pel tall del carrer de Francesc Layret al trànsit rodat.

Recordem que els dissabtes i festiu el carrer de Francesc Layret es converteix en zona de vianants i obliga a diverses línies d’autobusos a fer un recorregut alternatiu. Aquest tall al trànsit provoca que el recorregut de la línia B3, que circula des de l’avinguda del Doctor Bassols, al barri de Llefià, fins al carrer de la Mecànica, a Les Guixeres, es veiés afectat, ja que a partir del carrer de la creu puja per l’avinguda d’en Martí i Pujol, segueix pel carrer de Sant Josep i de Rosés, i torna a baixar per l’avinguda del President Lluís Companys per tornar agafar el carrer de Francesc Layret on continua la seva ruta habitual.

Davant d’aquesta situació l’Àrea d’Espais Públics i Mobilitat de l’Ajuntament de Badalona va demanar una solució a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, responsable de la gestió dels autobusos mitjançant l’operadora TUSGSAL, que ha decidit mantenir la parada que hi ha davant els jutjats de Badalona, al carrer del Germà Juli, i seguir donar aquest serveix als veïns dels barris de Morera i Pomar.

Badalona, 5 d’agost de 2020

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona