La Guàrdia Urbana de Badalona deté dues persones per un presumpte robatori comès a Reus

17/05/2021 ::

El vehicle tenia tres requeriments del Cos Nacional de Policia i dels Mossos d’Esquadra

La Guàrdia Urbana de Badalona ha detingut aquest diumenge 16 de maig, a les 23 hores, dos individus per presumptes delictes de robatoris després des ser identificats a l’interior d’un vehicle al carrer de la Comunitat Europea al barri de Montigalà. Sobre el cotxe hi havia tres requeriments de diferents cossos de seguretat, en concret del Cos Nacional de Policia i dels Mossos d’Esquadra.

En el moment de la detenció els agents van trobar dins el vehicle eines i material mèdic divers, presumptament robat, d’un centre sanitari de Reus (Baix Camp) el passat divendres 14 de maig.

Les dues persones han estat detingudes per un delicte de robatori amb força a l’interior d’un vehicle. Un dels dos detinguts també estava pendent d’una ordre judicial de detenció.

L’alcalde Xavier Garcia Albiol ha traslladat la seva felicitació al cos de la Guàrdia Urbana de Badalona per la seva “professionalitat i la feina que està realitzant dia rere dia”.

Badalona, 17 de maig de 2021