Els concerts posaran punt final a les festes dels barris de Llefià i a la quarta edició del Festival de Música Gran Sol
Els concerts del grup de música espanyol de flamenc-fusió Ketama i el grup andalús de cante per sevillanes, Ecos del Rocío, programats dins el Festival de Música Gran Sol posaran el punt final a les Festes de Llefià de Badalona.
Les actuacions, que seran gratuïtes, es podran veure a l’amfiteatre del parc del Gran Sol (carrer de l’Àsia cantonada amb el carrer de Joan Valera), divendres dia 21, a les 22 hores, amb Ketama, i dilluns, 24 de juny, dia de Sant Joan, a les 21 hores, amb Ecos del Rocío.
Les Festes continuaran però tot aquest cap de setmana amb diversos actes i activitats com danses, sardinades, havaneres, xocolatades o festes infantils obertes a tota la ciutat.
Badalona, 18 de juny de 2019
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.