Entren en servei els 39 agents cívics contractats a través del Pla d’Ocupació ‘Badalona amb tu!’ de l’Ajuntament

22/04/2021 ::

Els 39 agents cívics contractats a través del Pla d’Ocupació ‘Badalona amb tu!’ de l’Ajuntament ja han començat a desenvolupar la seva feina. Les persones seleccionades estaven en situació d’atur i desenvoluparan tasques d’agent cívic amb accions d'informació, sensibilització i promoció d'actituds cíviques per tal de fomentar una bona convivència i respecte entre la ciutadania, així com el bon ús dels béns públics i privats de la ciutat. Entre les funcions del nous agents cívics també s’inclou la conscienciació i la sensibilització de la ciutadania de Badalona vers el compliment de les mesures principals de prevenció i contenció de la Covid-19. Les persones contractades realitzaran torns rotatius de matí i tarda de dilluns a dissabte i rebran un salari brut mensual d’aproximadament 1.365 euros.

El Pla d’Ocupació ‘Badalona amb tu!’ és fruit d’un acord de col·laboració entre els sindicats CCOO i UGT i la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Badalona (FAVB) i es realitza amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

L’alcalde de Badalona ha valorat molt positivament la contractació dels nous agents cívics perquè “permet donar una sortida laboral a persones que es trobaven sense una ocupació i que ara rebran un sou digne i amb unes bones condicions de treball”. Per Garcia Albiol, el programa ‘Badalona amb tu!’ té un gran valor perquè “a més de donar feina a veïns de la ciutat, el fet que desenvolupin tasques d’agent cívic suposa una millora en la convivència i la qualitat de vida en tots els barris de la ciutat”.

Badalona, 22 d’abril de 2021