Els Mossos d’Esquadra intervenen en tres pisos del barri de Sant Roc on hi havia plantacions de marihuana i detenen una persona

15/04/2021 ::

Aquest matí també s’ha fet un operatiu conjunt de la Policia Nacional, Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana a l’estació de metro de Llefià per detectar persones multireincidents

L’alcalde Xavier Garcia Albiol ha assegurat que “continuarem actuant contra aquells que incompleixen les normes i creen problemes de convivència amb els veïns i veïnes de la ciutat”

Els Mossos d’Esquadra han dut a terme aquest matí una actuació en què s’ha intervingut en tres pisos del barri de Sant Roc on hi havia plantacions de marihuana. Dues de les entrades s’han produït al carrer Simancas i l’altra al carrer Càceres. L’operatiu s’ha saldat amb una detenció.

Durant aquest matí també s’ha fet una actuació conjunta de la Policia Nacional, Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Badalona per detectar persones multireincidents a l’estació de metro de Llefià. En aquest operatiu s’han fet dues detencions per infringir la llei d’estrangeria, tres citacions per incompliment de compareixença davant la Policia Nacional, dues denúncies per possessió de substàncies, i dues denúncies per falta de respecte a l’autoritat.

L’alcalde Xavier Garcia Albiol ha mostrat el seu agraïment a tots els cossos policials per la tasca desenvolupada a la ciutat i ha assegurat que “des del govern continuarem treballant per actuar contra aquells que incompleixen les normes i creen problemes de convivència amb els veïns i veïnes de Badalona”.

Badalona, 15 d’abril de 2021