El projecte del Hub internacional de les Tres Xemeneies de Badalona i Sant Adrià de Besòs suma el suport de l’associació 22@NetworkBCN

17/02/2021 ::

Aquesta entitat col·laborarà perquè la transformació d’aquest espai de la franja litoral opti al finançament de fons europeus

El projecte de construcció del Hub internacional del coneixement i per al desenvolupament sostenible i la modificació urbanística de l’entorn de l’espai de les Tres Xemeneies suma una nova aliança amb la implicació de l’associació 22@NetworkBCN.

El regidor de l’Àrea de Serveis Socials i Participació de l’Ajuntament de Badalona i delegat del Consorci del Besòs, Miguel Jurado; acompanyat de tècnics de promoció econòmica i projectes europeus, s’ha reunit avui amb el president i la directora de l’associació 22@NetworkBCN, Enric Urreta, i Isabel Sabadí, respectivament. Aquesta associació té entre els seus 205 socis, les principals organitzacions, empreses, pimes, startups, universitats i centres tecnològics del districte 22@ de Barcelona.

L'Associació 22@NetworkBCN aportarà la seva experiència i capacitats perquè el projecte de transformació de l'àmbit de les Tres Xemeneies pugui atreure el coneixement, la innovació, la recerca, la formació i captació de talent, l'emprenedoria i la implantació d'empreses d'alt valor tecnològic i que pugui optar al finançament del programa europeu Next Generation.

Per a la transformació de l’espai de l’àmbit de les Tres Xemeneies i el seu voltant, els ajuntaments de Badalona i Sant Adrià de Besòs ja compten amb el suport de la Generalitat de Catalunya i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

Badalona, 17 de febrer de 2021

🏦⛪️🏭 Exposició de les maquetes del projecte “Menuda #Badalona!”

🗓️Del 4 al 8 d'octubre a la planta baixa de la Casa de la Vila

Més ℹ️▶️http://ajuntament.badalona.cat/noticies/exposicio-de-les-maquetes-del-projecte-menuda-badalona/

✅🦠💉 Comença la campanya de vacunació escolar a #Badalona

Aquest és el segon curs que s’inclou la vacunació contra el virus del papil·loma humà (VPH) també als nens