L'establiment hoteler de quatre estrelles està situat al costat del port de la ciutat, té 14 plantes i 181 habitacions
Aquest dijous ha tingut lloc l'acte d'obertura del nou Hotel Marina Badalona del grup Sallés Hotels, situat a l'avinguda d’Eduard Maristany, tocant al port de la ciutat. L'establiment hoteler té una categoria de quatre estrelles i disposa de 181 habitacions distribuïdes en les seves 14 plantes. També ofereix tres opcions de restauració, cinc espais de diverses mides per a reunions empresarials o celebracions, una àrea termal i diverses terrasses, entre les quals destaca la situada a la part més alta amb unes vistes de 360 graus sobre el litoral i la ciutat.
El nou hotel vol ser una nova referència per al turisme a Badalona i pretén oferir als visitants, a més de les vistes del port, del litoral i de la ciutat, experiències lligades a la cultura local com ara visites a espais com el Museu o activitats nàutiques al port. Pel que fa al seu interior, de caràcter contemporani, predomina el color blanc i els detalls de fusta, prenent com a inspiració el Mediterrani i els diversos elements nàutics. En la seva relació amb l’entorn més proper, cal destacar que ja s’ha obert a la ciutadania la plaça exterior que comunica el passeig Marítim amb el port de Badalona, un nou espai singular on destaquen les fileres de palmeres.
D’altra banda, la propietat de l'hotel i l'Ajuntament van signar un conveni que ha permès que una part del personal contractat sigui de la ciutat i que, en les futures incorporacions, l'empresa tingui a la seva disposició la borsa de treball de l'Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO) per seleccionar a les persones que s'ajustin als llocs de feina vacants.
En l'acte d'obertura d'aquest matí han participat representants de la propietat i de la direcció del grup Sallés Hotels, així com l’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro; el primer tinent d’Alcaldia i regidor de l’Àmbit d’Impuls de Ciutat i Reconstrucció COVID, Àlex Montornès; el regidor de l’Àmbit de Protecció Social a les Persones i Impuls Comercial, David Torrents, i la regidora de l’Àrea de Cultura i Mobilitat; Anna M. Lara.
L’alcalde Rubén Guijarro ha agraït a la família Sallès l’aposta per aquest projecte a la ciutat i ha destacat que: “Badalona té amb aquest hotel una nova referència de turisme, de promoció econòmica i de foment de l’ocupació, així com un magnífic punt d’atracció des d’on mostrar als visitants que vinguin, de prop o de lluny, el nostre litoral”. L’alcalde ha remarcat que: “quan parlem de la Badalona que vol ser un referent de ciutat oberta al mar, que sigui singular, imparable, optimista i que miri amb il·lusió el seu futur, podem posar com a exemple iniciatives i projectes com aquest hotel que just avui comença el seu camí”.
Per la seva part, la directora Executiva del grup Sallés Hotels, Yolanda Sallés ha afirmat: “Després de molt de temps treballant per obrir aquest nou establiment, per fi és una realitat. Una realitat nascuda en un escenari global de crisi i ressorgiment, i en un moment de profunda transformació social, cultural i tecnològica. És aquest moment l’idoni per a donar un nou enfocament a la manera d’entendre els hotels i d’allotjar-se en ells. Comptem amb aquesta ubicació excepcional que és la Marina de Badalona i aquesta obertura al mar de la qual gaudeix la població de Badalona. Volem que l’hotel Marina Badalona sigui un fidel representant dels valors de la vida al Mediterrani i de la Costa de Barcelona, del dinamisme del port esportiu i de les tradicions que es modernitzen”.
Canal del Gorg
Pel que fa al desenvolupament urbanístic pendent al voltant del canal del Gorg, l’alcalde Rubén Guijarro ha avançat que: “la setmana vinent se signarà el contracte per tal d’iniciar les obres interiors del canal i una vegada tinguem aprovat el pressupost, aquest mes de maig, també posarem en marxa els tràmits perquè abans de l’estiu se signi el conveni amb Adif i la inversió prevista de 3,8 milions d’euros faci realitat la finalització del canal del Gorg”.
Badalona, 12 de maig de 2022
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.