Actualment, gràcies a un treball d’inspecció i localització fet durant l’any 2020, 33 àrees de la ciutat on hi ha instal·lats caixers ja paguen aquest impost
Aquesta mesura recull la petició del grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem
El Govern municipal ha iniciat els tràmits necessaris per ampliar els criteris i l’import de la taxa municipal per ocupació de la via pública dels caixers automàtics de les entitats bancàries. La proposta s’haurà de portar a l’aprovació del Ple municipal perquè les ordenances fiscals vigents augmentin els criteris i l’import que s’apliquen per aquesta qüestió.
Actualment, gràcies a un treball d’inspecció i localització fet durant l’any 2020, 33 àrees de la ciutat on hi ha instal·lats caixers ja paguen aquesta taxa. Concretament, l’ordenança fiscal actual regula un import de 500 euros per cada caixer instal·lat fet que ha suposat la recaptació de 23.000 euros anuals. La liquidació corresponent a l’any passat es va fer un cop finalitzades les tasques d’inspecció i enguany ja s’ha fet el cobrament seguint el procediment habitual per liquidar qualsevol taxa periòdica.
Ara com ara, l’ordenança fiscal que regula la taxa per activitats en el domini públic indica que els caixers d'entitats financeres han de fer front a aquesta taxa sempre que estiguin situats en la façana del carrer. Ara, la voluntat del govern municipal és canviar els criteris de l’ordenança i incloure a tots els caixers que ocupin la via pública de qualsevol manera, com per exemple amb cues d’usuaris, encara que estiguin en una zona que és propietat de l’entitat bancària. Aquest canvi suposaria que tots els caixers que estan al carrer de la ciutat fossin susceptibles de la taxa. A banda del canvi en els criteris, el govern també vol estudiar l’augment de l’import de l’impost per cada caixer.
Aquesta mesura recull la petició del grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem, així com de la moció aprovada pel Ple municipal el passat mes de febrer a proposta del Moviment Pensionista de Badalona per augmentar la taxa.
Badalona, 19 de maig de 2021
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.