El Govern municipal presenta la proposta de pressupostos ordinaris a la Federació Empresarial de Badalona

18/05/2021 ::

Convocatòria de premsa

L’acte es farà avui a les 18 hores, al Badalona Centre Internacional de Negocis

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, presentarà avui dimarts, 18 de maig, a la Federació Empresarial de Badalona (FEB) la proposta dels pressupostos ordinaris de l’Ajuntament de Badalona.

L’acte comptarà amb la presència del president de la FEB, Josep Maria Puente, i de diversos membres de la junta.

Els mitjans gràfics podran prendre imatges les 18 hores, al Badalona Centre Internacional de Negocis (carrer de Marcus Porcius, 1, Polígon Les Guixeres). En finalitzar la presentació s’atendrà els mitjans de comunicació.

Badalona, 18 de maig de 2021