El Consell dels Infants de Badalona celebra aquest proper dimecres 9 de juny la darrera sessió plenària del curs

07/06/2021 ::

L’acte tindrà lloc a partir de les 17.30 hores, al Teatre Margarida Xirgu

Aquest proper dimecres 9 de juny, de 17.30 a 19.15 hores, se celebrarà el darrer Plenari del Consell dels Infants de Badalona (CIB) d’aquest curs. L’acte es farà al Teatre Margarida Xirgu (c. Francesc Layret, 41) i comptarà amb la participació d’una vuitantena de nenes i nens representants de trenta-quatre centres educatius de la ciutat. i de la regidora de l’Àrea de Cultura, Educació i Joventut de l’Ajuntament de Badalona i vicepresidenta del CIB, Amanda Feria.

En aquest plenari es farà balanç de les activitats que s’han fet durant aquest curs 2020-2021 i es faran propostes per a les activitats del curs vinent. També es presentarà l’informe del CIB sobre l’emergència climàtica i s’informarà del Programa de Casals i activitats d’estiu organitzades per entitats socioeducatives, esportives, escoles, associacions de mares i pares d’alumnes i diferents serveis municipals.

El Consell dels Infants de Badalona és un òrgan municipal de participació a partir del qual els infants debaten, fan sentir la seva veu, fan propostes, promouen activitats i aprenen sobre els temes de la ciutat i del món que són del seu interès.

Badalona, 7 de juny de 2021