Convocatòria de premsa
Els beneficis recaptats es destinaran íntegrament a l’Institut de Neurociències de la Universitat Autònoma de Barcelona
Demà dimecres, 22 de març, a les 13 hores, a la sala de premsa de l’edifici municipal El Viver (plaça de l’Assemblea de Catalunya 9-12) es presentarà la segona edició de la Cursa Popular Mossos d’Esquadra de Badalona per la @laluchadeabril, que se celebrarà el diumenge 16 d’abril.
La cursa té un caràcter íntegrament solidari ja que l’organització destinarà l’import íntegre dels beneficis de la cursa a la investigació que esta portant a terme l’Institut de Neurociències de la UAB per desenvolupar un tractament de teràpia gènica per la malaltia degenerativa ultra estranya anomenada paraplegia espàstica (SPG52) la malaltia que pateix l’Abril, una nena badalonina afectada per aquesta dolència.
L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde de Badalona, Ruben Guijarro; de la quarta tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit de Territori, Habitatge Esports i Salut, Teresa González; del director general de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra, Pere Ferrer; del comissari en cap dels Mossos d’Esquadra, Eduard Sallent; de la vicerectora de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Assumpció Malgosa, i del pare de l’Abril, Jesús Merino.
Badalona, 21 de març de 2023
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.