L’acte institucional tindrà lloc al Museu i, a més, s’han programat dues activitats per al 6 i el 19 d’octubre
L’Àrea de Gent Gran, Ciutadania i Polítiques d’Igualtat, Feminismes i LGTBI, de l’Ajuntament de Badalona ha organitzat aquest divendres, 1 d’octubre, un acte institucional per commemorar el Dia Internacional de la Gent Gran, que tindrà lloc a partir de les 10.30 hores al Museu de Badalona.
L’acte institucional comptarà amb representants dels casals i d’entitats de gent gran de la ciutat així com amb l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i la regidora de l’Àrea de Gent Gran, Ciutadania i Polítiques d’Igualtat, Feminismes i LGTBI, Florència Badia Aviño. Durant l’acte es donarà lectura a un Manisfest en relació amb el Dia Internacional de la Gent Gran.
Al voltant d’aquest dia internacional l’Àrea de Gent Gran de l’Ajuntament de Badalona ha organitzat dues activitats més:
– Masterclass de Taitxí per a la gent gran, que tindrà lloc el dimecres, 6 d’octubre, de 10.30 a 11.30 hores a la platja del Coco de Badalona.
– Xerrada sobre el Benestar emocional en les persones grans i sessió de risoteràpia que tindrà lloc el dimarts, 19 d’octubre que es farà al Museu de Badalona el pròxim dia 19 d’octubre, de 17 a 20 hores.
L’aforament per assistir a aquests actes és limitat. Les persones interessades a participar-hi poden demanar més informació i fer les inscripcions a través del telèfon de Gent Gran: 93 483 29 71, o bé enviant les dades per correu electrònic a gentgran@badalona.cat, tot indicant l’activitat en la qual s’està interessat o interessada.
Badalona, 28 setembre de 2021
✅🦠💉 Comença la campanya de vacunació escolar a #Badalona
Aquest és el segon curs que s’inclou la vacunació contra el virus del papil·loma humà (VPH) també als nens
L’Ajuntament de #Badalona organitza activitats complementàries a l’exposició “50 anys. CAMÍ. Escultures” que acull la Sala Josep Uclés per celebrar el cinquantenari de l’obra de Josep María Camí
ℹ️▶️http://ajuntament.badalona.cat/noticies/lajuntament-de-badalona-organitza-activitats-complementaries-a-lexposicio-50-anys-cami-escultures-que-acull-la-sala-josep-ucles-per-celebrar-el-cinquantenari-de-l/
⚓️ Nova sessió del cicle clàssics de la narrativa 'El viatge a la literatura', a l'Espai Betúlia! Aquesta tarda, a les 19 h, 'El cor de les tenebres' (1899), de Joseph Conrad, amb @MontseVancells
👉 Més info a l'Agenda Cultural: https://agendacultural.badalona.cat/esdeveniment/el-cor-de-les-tenebres-de-joseph-conrad-per-montse-vancells-el-viatge-a-la-literatura
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.