El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat provisionalment en la sessió ordinària celebrada el dimarts 29 de setembre el Pla especial d’ordenació de volums tocant al complex esportiu Bufalà. L’àmbit d’aquest Pla especial inclou un solar qualificat com a equipament segons el planejament vigent, situat dins de l’illa delimitada pel carrer de Campoamor, el carrer de la Tècnica, la travessera de Montigalà i el carrer de Muntaner. El solar objecte de l’actuació és propietat de l’Ajuntament de Badalona, té una superfície de 2.710 m² i es situa en continuïtat al Complex esportiu de Bufalà.
La formulació d’aquest Pla és d’iniciativa municipal, que el promou amb la voluntat de cobrir un solar que actualment són pistes a l’aire lliure, amb l’objectiu d’agençar-lo per a la pràctica de l’esport, donant resposta a una necessitat de la ciutat i per tal de superar els dèficits actuals en aquest tipus d’instal·lacions. La redacció ha estat realitzada des de l’empresa municipal de Badalona, Engestur S.A. Durant el preceptiu període d’exposició pública no s’ha presentat cap al·legació.
L’objecte del present Pla especial és definir les condicions d’edificació per a un solar públic d’equipament que s’utilitza per a la pràctica esportiva, que convé cobrir-lo per a una major funcionalitat de l’espai mantenint el seu ús actual.
El programa funcional de la proposta està condicionat per la forma del solar i per l’existència d’unes pistes esportives, fet que facilita i motiva la implantació d’una edificació de cobriment que permeti la ubicació d’una pista poliesportiva de 1550 m² aproximadament, i els corresponents serveis.
El dictamen s’ha aprovat amb els vots favorables dels grups municipals de Badalona en Comú Podem, ERC-Avancem-MES, Guanyem Badalona en Comú, PSC i Partit Popular.
Badalona, 30 de setembre de 2020
👮♀️👮 #Badalona incorpora vint-i-tres nous agents al cos de la Guàrdia Urbana
L’alcalde, Xavier Garcia Albiol, els ha lliurat aquest divendres les credencials a la plaça de Trafalgar del barri de Llefià en un acte obert a la ciutadana
L’alcalde de #Badalona, @Albiol_XG, inaugura la sala immersiva EMOTIVA al Centre Sociosanitari El Carme. L'equipament permet l’abordatge no farmacològic de la malaltia d’Alzheimer i altres demències
Més ℹ️▶️https://ajuntament.badalona.cat/noticies/lalcalde-de-badalona-inaugura-la-sala-immersiva-emotiva-al-centre-sociosanitari-el-carme/
🫒 En marxa les activitats del cicle de tardor de la Jugatecambiental als parcs de Can Solei i de Ca l’Arnús i al parc del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric de #Badalona
ℹ️ http://ajuntament.badalona.cat/noticies/en-marxa-les-activitats-del-cicle-de-tardor-de-la-jugatecambiental-als-parcs-de-can-solei-i-de-ca-larnus-i-al-parc-del-torrent-de-la-font-i-del-turo-de-lenric-de-badalona/
📄 #Badalona només té en vigor dos dels tretze principals contractes de l’àmbit de Via Pública
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.