Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

A partir del 12 de maig l’Ajuntament de Badalona atendrà de forma presencial, únicament amb cita prèvia, els tràmits relacionats amb el padró i el certificat digital idCAT

Aquest mes de maig s’atendrà només a les persones que ja tenien la cita prèvia i que va haver de ser suspesa a causa de la Covid-19

El telèfon d’atenció general també entrarà en funcionament de 9 a 14 hores

A partir del dimarts, 12 de maig, el Departament d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Badalona prestarà tots els dies laborables, de 9 a 14 hores, atenció presencial, exclusivament amb cita prèvia, per als tràmits relacionats amb el padró (altes, baixes, modificacions de dades…) i amb el certificat digital idCAT (validacions i/o revocacions).

Les primeres persones que rebran l’atenció personalitzada seran aquelles que ja tenien cita prèvia donada i que, a causa de l’estat d’alerta per la Covid-19, va haver de ser suspesa.

També aquest dimarts tornarà a funcionar, de 9 a 14 hores, el telèfon d’informació general, el 93 483 26 00. Fora d’aquest horari tothom que hagi de fer alguna consulta o suggeriment ho podrà fer a través de l’adreça electrònica sac@badalona.cat.

Badalona, 8 de maig de 2020

twitter @AjBadalona

El temps

L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Altres webs municipals