Protecció Civil

Platges Badalona

Visita comentada a l'exposició

Visita comentada a l’exposició “Sergi Marcos. Una immersió pictòrica en l’obra de Joan Margarit”

Visita comentada a l’exposició
Sergi Marcos: Una immersió pictòrica inspirada en l’obra poètica de Joan Margarit

A peu d’obra Sergi Marcos ens explicarà l’origen i el contingut d’aquesta exposició que consta de 27 pintures inspirades en l’obra poètica de Joan Margarit i acompanyades de diversos treballs previs de cadascuna de les obres.

Segons Vicent Altaiò, «el mètode de treball de Sergi Marcos ha consistit d’entrada a traspassar el sentit del poema (fet de realitats precises) a estructures visuals [...] l’artista substitueix l’ordre de l’abstracte i també del domèstic a una realitat pictòrica emocional, plena de colors i vibracions, de relacions humanes i còsmiques.»

, Badalona

Inici: 23/09/2020 19:00