Presentació del llibre “PETITS PENSAMENTS mil aforismes” de Joan Tudela.

22 de març a les 19 h.

Joan Tudela és periodista, articulista i membre del Consell Editorial d'El Mirall.net, la revista local de Santa Coloma de Gramenet i de Les Notícies de llengua i treball, la revista cultural de la UGT de Catalunya. Anteriorment, Tudela ha treballat a Mundo Diario, a la revista local Grama, al setmanari El Món i ha col·laborat en mitjans com TVE, Diari de Barcelona, l'Avui o El Periódico. També ha guanyat el premi Ciutat de Barcelona, atorgat per l'Ajuntament de Barcelona. En aquest llibre, editat per Pont del Petroli, l'autor ha recollit la seva obra aforística completa.

Vet aquí un tast dels aforismes de Joan Tudela:

Al país dels morts, les llengües mortes són llengües vives.

*Exigeixo a Déu que existeixi! És el mínim que se li pot demanar.

*La sinceritat és perillosa: un assassinat pot ser –perfectament– un acte d’autèntica sinceritat.

*Els abstemis em semblen sospitosos. Sospitosos de què? No ho sé. I això me’ls fa semblar encara més sospitosos.

*Si us obliguen a triar llibertat o igualtat, sense cap mena de dubte, trieu llibertat i igualtat. Amb una mica de fraternitat, si pot ser.

Hi intervindran: Coloma Lleal, poeta; Joan Puche, editor i Joan Tudela, autor.

Organitza: Associació Cultural de Poesia Pont del Petroli

,