Protecció Civil

Platges Badalona

Inauguració de l'exposició

Inauguració de l’exposició “Sergi Marcos. Una immersió pictòrica en l’obra poètica de Joan Margarit”

Inauguració de l’exposició
Sergi Marcos: Una immersió pictòrica inspirada en l’obra poètica de Joan Margarit

L’exposició consta de 27 pintures de Sergi Marcos inspirades en l’obra poètica de Joan Margarit i acompanyades de diversos treballs previs de cadascuna de les obres.

Segons Vicent Altaiò, «el mètode de treball de Sergi Marcos ha consistit d’entrada a traspassar el sentit del poema (fet de realitats precises) a estructures visuals [...] l’artista substitueix l’ordre de l’abstracte i també del domèstic a una realitat pictòrica emocional, plena de colors i vibracions, de relacions humanes i còsmiques.»

C/ Enric Borràs, 43-47, Badalona

Inici: 09/09/2020 19:00