Els reis d'orient i el misteri del camell perdut - Hora del conte i taller

Els reis d’orient i el misteri del camell perdut – Hora del conte i taller

Els reis d'orient i el misteri del camell perdut de Joan Boer Els Reis d'Orient es dirigeixen cap a Betlem, i pel camí troben unes petjades que els criden l'atenció: són d'un camell que ha desaparegut. Per ajudar al seu amo a trobar-lo no faran servir la màgia, sinó la intel·ligència. Taller amb desitjos nadalencs per celebrar l'aniversari de l'Hospital municipal Amb motiu del 90è aniversari de l'Hospital Municipal de Badalona - BSA, guarnirem de desitjos de salut l'Hospital de Badalona, i els nens i nenes els encarregats. Els desitjos seran exposats a l'Arbre dels desitjos, al Jardí de Ca l'Amigó. Per a infants a partir de 4 anys. Aforament limitat. L'activitat es realitzarà a la Sala Josep Uclés, ubicada al Centre Cultural El Carme, carrer de Francesc Layret, 78.

Sala Josep Uclés - Centre Cultural El Carme, Badalona

Inici: 15/12/2022 18:00