Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb normalitat

10/11/2019 ::

156.540 electors i electores poden exercir avui el seu dret a votar a Badalona en 44 locals electorals

Tots els locals electorals de Badalona han quedat constituïts amb total normalitat a les 9 d’aquest matí. Recordem que un total de 156.540 electors i electores poden exercir el seu dret a votar avui diumenge, 10 de novembre, a Badalona, amb motiu de la convocatòria de les Eleccions Generals. A Badalona hi ha 44 locals electorals i 233 meses.

Els resultats d’aquesta jornada electoral, tant pel que fa a les dades de participació com als resultats provisionals amb el 100 % dels vots escrutats, es poden seguir a través del web del Ministeri de l’Interior

L’Ajuntament de Badalona facilitarà demà dilluns els resultats electorals per barris, amb valors absoluts i percentuals, en referència al Congrés dels Diputats.

Badalona, 10 de novembre de 2019

Idiomes