Recuperació del camí que comunica el camí de Sant Jeroni de la Murtra amb el camí de la Carrerada a la Serralada de Marina

28/04/2021 ::

El Ple de l’Ajuntament de Badalona en la sessió ordinària celebrada el dimarts 27 d’abril de 2021 ha aprovat la recuperació per a l’ús públic del camí de la Serralada de Marina que comunica el camí de Sant Jeroni de la Murtra amb el camí de la Carrerada, passant pel Torrent de Can Mas. Aquest camí ha tingut ús públic des que es tenen dades, per un període de més de 50 anys, fins que es va tallar el 3 de desembre 2020, segons consta a l’acta de la Guàrdia Urbana.

Així mateix s’ordena als propietaris de les finques a retirar totes les tanques que impedeixen el pas i tots els obstacles que dificulten l’accés, en un termini màxim de 5 dies.

S’adverteix als propietaris que es procedirà a l’execució forçosa de l’ordre de cessació per recuperar la possessió pública del camí, mitjançant les sancions corresponents, multes coercitives i en el seu cas, execució subsidiària per part de l’Ajuntament.

També es demana a l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona que un cop retirades les tanques que impedeixen l’accés, col·loqui al camí les tanques de cadenes homologades del Parc, per impedir l’accés de vehicles.

Aquest dictamen ha estat aprovat amb els vots favorables de tots els grups municipals.

Badalona, 28 d’abril de 2021