Les activitats es faran dissabte 7 de maig de 6.41 hores, l’hora de la sortida del sol, a les 20.55 hores, quan es pon
Aquest pròxim dilluns, 2 de maig, a les 11 hores, a la sala d’activitats nàutiques del port de Badalona (Moll Nord, local 10-11), es presentarà la Primera Trobada Dona i Mar que es celebrarà el dissabte 7 de maig, de 6.41 hores, a 20.55 hores.
L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro; de la segona tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit d’Educació, Feminisme, i LGTBIQ+, Ciutadania, Participació i Agenda 2030; Aïda Llauradó; de la regidora de l’Àrea de Cultura i Mobilitat, Anna Maria Lara, i del regidor d’Esports, Jordi Subirana.
Badalona, 28 d’abril de 2022
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.