Presentació del pressupost ordinari de l’Ajuntament de Badalona a la FAVB i a CCOO

16/05/2021 ::

Convocatòria de premsa

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, el primer tinent d’alcaldia i regidor de l’Àmbit d’Hisenda i Serveis a les Persones, Juan Fernández, i la segona tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit de Govern, Promoció Econòmica, Ciutadania i Igualtat, Cristina Agüera, presentaran demà dilluns, 17 de maig, a la Federació d’Associacions de Veïns de Badalona (FAVB) i al sindicat Comissions Obreres, la proposta dels pressupostos ordinaris de l’Ajuntament de Badalona.

L’acte també comptarà amb la presència del president de la FAVB, Julio Molina, i del coordinador de CCOO del Barcelonès Nord, Ovidi Huertas.

Els mitjans gràfics podran prendre imatges les 11.45 hores, a la quarta planta de l’edifici municipal El Viver (plaça de l’Assemblea de Catalunya, 9-12). En finalitzar la presentació s’atendrà els mitjans de comunicació.

Badalona,16 de maig de 2021