Presentació de la ‘Mobile Week Catalunya 2021’

Convocatòria de premsa

El conseller Puigneró presidirà l’acte, que tindrà lloc dilluns 17 de maig, a les 11 hores, al Palau de Pedralbes (Barcelona), i es podrà seguir en directe pel canal de YouTube del Departament de Polítiques Digitals

Badalona és un dels 18 municipis catalans que hi participen en aquesta edició

El Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya i Mobile World Capital Barcelona presenten la ‘Mobile Week Catalunya 2021’, que, en aquesta tercera edició, arribarà a 18 territoris catalans amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a la ciutadania. La Mobile Week Catalunya se celebrarà les setmanes del 21 al 27 de juny i del 5 a l’11 de juliol (depenent dels territoris) i omplirà el territori català d’activitats gratuïtes per a la ciutadania que combinen el format presencial i el digital.

En total, 5 municipis de la demarcació de Barcelona (Badalona, Mataró, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú); 5 de la Catalunya Central (Vic, Manresa, Igualada, Centelles i Rupit i Pruit); 4 de la demarcació de Girona (Girona, Figueres, Llagostera i Riudellots de la Selva); 2 de Lleida (Lleida i Mollerussa); 1 de l’Alt Pirineu (La Seu d’Urgell) i 1 comarca de les Terres de l’Ebre (Ribera d’Ebre) formaran part de l’edició 2021 de Mobile Week Catalunya

.

El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, presidirà la presentació, que tindrà lloc al Palau de Pedralbes, a Barcelona, i en la qual també hi intervindran el CEO de Mobile World Capital Barcelona, Carlos Grau, i la directora general de Societat Digital, Joana Barbany.

A més, hi participaran en dues taules rodones alcaldes i representants de 8 municipis que aquest any acullen la ‘Mobile Week Catalunya’ per primera vegada.

En representació de Badalona hi participa la regidora de l’Àrea de Projecció de Ciutat, Comunicació i Turisme de l’Ajuntament de Badalona, Rosa del Amo, i el president i el secretari de l’Associació Restarting Badalona, Ferran Falcó i Oriol Fernández, respectivament.

*Nota per als mitjans:

Els mitjans gràfics podran assistir a l’acte de forma presencial. Per motius d’aforament, es prega confirmar assistència a bjimenez@tinkle.es

Els mitjans que segueixin l’acte per streaming podran formular preguntes enviant-les per WhatsApp al 629 519 167 (indicant nom, mitjà, i a qui va dirigida la pregunta).

CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

ACTE:

Presentació de la ‘Mobile Week Catalunya 2021’

DIA:

Dilluns, 17 de maig de 2021

HORA:

11:00 h (fotografia presentació. Només mitjans gràfics)

11.30 h (presentació institucional i taules rodones amb municipis. Inici streaming pel canal de YouTube del Departament de Polítiques Digitals)

LLOC:

Palau de Pedralbes (Avinguda Diagonal, 686). L’acte es podrà seguir en directe pel canal de YouTube del Departament de Polítiques Digitals.

Badalona, 14 de maig de 2021