Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

Obert el termini per a la sol·licitud de l’Ingrés Mínim Vital

Les peticions s’han de fer a través de la Seu electrònica de la Seguretat Social

Les persones sol·licitants no cal que demanin el certificat d’empadronament a l’Ajuntament

Aquesta setmana s’ha obert el termini per a la sol·licitud de l’Ingrés Mínim Vital (IMV), una prestació no contributiva de la Seguretat Social que garanteix uns ingressos mínims als qui no en tenen. Els tràmits s’han de fer telemàticament a través de la Seu electrònica de la Seguretat Social. Les persones sol·licitants no cal que demanin el certificat d’empadronament a l’Ajuntament.

Mentre es mantingui la situació generada per la COVID19, i el tancament de l’atenció presencial a les oficines de la Seguretat Social, la sol·licitud s’ha de fer per Internet: Sol·licitud Ingrés Mínim Vital en la Seu Electrònica de la Seguretat Social. També més, s’ha activat un telèfon d’informació: 900 20 22 22

L’Ingrés Mínim Vital es rebrà sempre que es compleixin els requisits d'accés, com passa amb el dret a la pensió de jubilació o la prestació per desocupació, per exemple. Es pot comprovar qui es pot beneficiar d’aquesta prestació i de la seva quantia, a través del Simulador de l’Ingrés Mínim Vital.

Per donar temps que els interessats puguin disposar de la informació i la documentació necessàries i evitar la pèrdua de drets, les sol·licituds presentades durant els tres primers mesos (fins al 15 de setembre de 2020) tindran, si són aprovades, efectes econòmics des de l’1 de juny de 2020, sempre que els requisits es compleixin en aquesta data.

Badalona, 17 de juny de 2020

twitter @AjBadalona

El temps

L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Prei administració oberta 2017

Premi administració oberta 2017

Altres webs municipals