Moció per demanar la immediata neteja, desinfecció, condicionament i reobertura del centre cívic i l’oficina municipal de districte de la Colina

26/05/2021 ::

Es proposa aprovar una Moció que presenta el Grup Municipal Badalona en Comú Podem per demanar la immediata neteja, desinfecció, condicionament i reobertura del centre cívic i l’oficina municipal de districte de la Colina.

La moció proposa els següents acords:

PRIMER. Netejar, desinfectar, condicionar i reobrir el centre cívic amb caràcter d’urgència

SEGON. Dotar de personal i posar en funcionament l’OMD.

TERCER. Atendre les demandes veïnals per ampliar la línia de transport públic B15 per tal de cobrir el desplaçament d’una part important de la població fins al Cap Apenins.

QUART. Traslladar aquests acords a les associacions de veïns i entitats adscrites al districte 2, a la Federació d’Associacions de Badalona, a la Taula de Mobilitat de la FAVB, a TUGSAL.

La moció ha estat aprovada amb els vots favorables dels grups municipals de Junts per Catalunya Badalona, Badalona En Comú Podem, ERC-Avancem Més, Guanyem Badalona En Comú i PSC, i amb l’abstenció del grup municipal del Partit Popular

Badalona, 26 de maig de 2021