Moció per a la pacificació del carrer Francesc Layret

26/05/2021 ::

Es proposa aprovar una Moció que presenten els Grups Municipals de JxCat, En Comú Podem, ERC-Avancem, PSC, Guanyem Badalona en Comú, per la pacificació del carrer Francesc Layret.

La moció proposa els següents acords:

PRIMER – Instar a l'alcalde i al govern de la ciutat a la conversió del carrer Francesc Layret a un carrer per als i les vianants.

SEGON – Instar a l'alcalde i al govern de la ciutat a la realització i finalització d’aquest projecte i el compromís de la resta de grups municipals amb el seguiment i la futura reforma del carrer Francesc Layret.

TERCER – Instar a l'alcalde i al govern de la ciutat a iniciar els tràmits pertinents a les vies adjacents a Francesc Layret (ex. Via Augusta) d’acord amb criteris tècnics i amb el consens del Consell Municipal de la Mobilitat Sostenible i el Transport Públic.

QUART – Instar a l'alcalde i al govern de la ciutat a la convocatòria d’un Consell Municipal de la Mobilitat Sostenible i el Transport Públic per detectar i acordar nous projectes de pacificació arreu de la ciutat.

CINQUÈ – Donar trasllat d’aquests acords a Fridays For Future Badalona, al Consell de la Mobilitat, a la taula de Mobilitat, a la Plataforma pel Transport Públic de Badalona, als col·lectius Recuperem la ciutat i Revolta Escolar i altres entitats de la ciutat vinculades a temàtiques de mobilitat.

La moció ha estat aprovada amb el vot favorable de tots els grups municipals

Badalona, 26 de maig de 2021