Es tracta d’una jornada de portes obertes i tallers gratuïts relacionats amb la festa de Nadal i adreçats a públic familiar
L’Escola de Natura Angeleta Ferrer, ubicada a la masia de Can Miravitges (Pomar de Dalt, 16), celebrarà aquest diumenge, 15 de desembre, a partir de les 10 del matí, el ‘Nadal a Can Miravitges’, una jornada de portes obertes que té com a objectiu donar a conèixer les instal·lacions i les tasques que du a terme aquest equipament d’educació ambiental municipal.
Al llarg del matí, i de forma simultània, es programaran, en els diferents espais, diversos tallers relacionats amb el Nadal, adreçats a tot tipus de públic:
• Elaboració de galetes amb motius nadalencs a l’aula-cuina de l’escola
• Manualitats, dirigides sobretot als més petits: motius decoratius fets amb materials naturals i de rebuig
• Visita a la Masia de Can Miravitges (Museu de Badalona)
Totes aquestes activitats estan adreçades a tota la família i són gratuïtes, però cal inscripció prèvia ja que les places són limitades. Per inscriure’s cal trucar al telèfon de l’Escola de Natura 93 395 01 05 de les 9 h a 14.30 h.
Recordem que es pot accedir a la masia de Can Miravitges amb transport públic ja que hi ha tres línies d’autobús que hi arriben: la M6, la M28 i la B24.
Badalona, 10 de desembre de 2019
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.