Les Biblioteques de Badalona presenten un taller de lectura per a fer arribar als infants els avantatges de menjar verdures

10/05/2021 ::

El programa “Biblioteca i Salut” promociona mitjançant la lectura de contes el consum de verdures en el marc de l’Any Internacional de les Fruites i Verdures

El programa Biblioteca i Salut inicia durant aquest mes de maig un nou taller anomenat “Les verdures” a la xarxa de Biblioteques Municipals de Badalona. Coincidint amb l’Any Internacional de les Fruites i Verdures que se celebra durant tot aquest any 2021, el taller consistirà a explicar un conte i fer un taller d’hort urbà.

Aquesta activitat va dirigida a infants a partir de 3 anys i les seves famílies i té com a objectiu que mitjançant la lectura d’un conte, els nens i les nenes aprenguin els avantatges que suposa mantenir una dieta rica en fruites i verdures.

L’activitat es realitzarà presencialment, seguint les mesures de prevenció de la Covid-19, a les biblioteques següents:

• Biblioteca Sant Roc: dimecres 19 de maig a les 18 hores.

• Biblioteca Canyadó Casagemes – Joan Argenté: dimarts 25 de maig a les 17.30 hores.

• Biblioteca Pomar: dimecres 26 de maig a les 17.30 hores.

• Biblioteca Llefià Xavier-Soto: dimecres 26 de maig a les 18 hores.

• Biblioteca Lloreda: dijous 27 de maig a les 17.30 hores.

Els tallers també s’enregistraran i es podran seguir a partir del 31 de maig en el canal Youtube de les Biblioteques de Badalona (youtube.com/user/badabiblios).

Per dur a terme l’activitat és necessària inscripció prèvia a la biblioteca corresponent (www.badabiblios.cat).

Els tallers Biblioteca i Salut es realitzen amb la col·laboració del Servei de Salut i de la Xarxa Municipal de Biblioteques del Servei de Cultura de l’Ajuntament de Badalona.

Més informació https://bit.ly/3ewOI3K

Badalona, 10 de maig de 2021