L’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran acull la presentació de treballs de recerca en el marc de les XXXVII Jornades Científiques de Batxillerat de Badalona

26/04/2023 ::

El pròxim dimarts 2 de maig s'exposaran al Teatre Zorrilla quatre treballs de recerca elaborats per alumnes de segon de batxillerat

El dimarts 2 de maig, a les 17.30 hores, al Teatre Zorrilla, l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran acollirà, de nou, la presentació de quatre treballs de recerca elaborats per alumnes de segon de batxillerat de diferents centres educatius de la ciutat. Aquests treballs es van presentar en les XXXVII Jornades Científiques de Batxillerat de Badalona, celebrades el passat mes de març.

L’objectiu de l’esdeveniment és fer visible el talent dels estudiants i, a la vegada, crear un espai de relació intergeneracional de la mà de l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran i de la Comissió organitzadora de les Jornades Científiques.

En aquest acte es presentaran quatre treballs de recerca:

La psicologia del color associada a la moda (Víctor Mulero Ariza i Ana Padró Soto, EASD Pau Gargallo)

Les meves arrels a la fosa (David de Gregorio, Col·legi Sant Andreu)

Avaluació de la toxicitat sobre Artemia salina d’estrats sedimentaris de diferents profunditats al pont del Petroli (Lucía Ramos Tomás i Higia Viñas Santiago, Institut La Llauna)

Musicoteràpia: Disciplina científica o pseudociència (Nicolas Rodrigues Kramer, Institut Barres i Ones)

Les Jornades Científiques es van iniciar l’any 1986 a l’Institut La Llauna, i des d’aquell any han anat creixent fins a convertir-se en un projecte educatiu de referència arreu de Catalunya. Això ha estat possible gràcies a l’alumnat i el professorat dels centres que hi participen cada any i a la cooperació de diferents institucions, serveis, empreses i entitats implicades en la seva organització.

Les Jornades Científiques consisteixen en la presentació de treballs de recerca de les àrees de ciències socials, ciències experimentals, tecnologia, llengua, matemàtiques, història, art o literatura, a càrrec de l’alumnat de batxillerat dels centres educatius de la ciutat.

L’organització de les Jornades va a càrrec de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer i de l’Escola del Mar, Centre d’Estudis Marins, totes dues de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat; del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona; i del Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. També hi col·labora l’empresa farmacèutica Grupo Menarini.

Badalona, 26 d’abril de 2023

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona