L’artista Jesca Hoop no podrà viatjar a Badalona i es cancel·la el seu concert previst per al diumenge 28 de març en el marc del Festival Blues & Ritmes

23/03/2021 ::

L’artista californiana, que resideix al Regne Unit, no pot venir a la ciutat a causa de les restriccions per la Covid-19

L’artista Jesca Hoop no podrà viatjar a Badalona a causa de les restriccions derivades de la pandèmia de la Covid-19, fet que suposa la cancel·lació del seu concert previst en el marc del Festival Blues & Ritmes. L’artista californiana resident al Regne Unit havia d’actuar aquest diumenge 28 de març en el Teatre Margarida Xirgu. L’organització del Festival ja s’ha posat en contacte amb totes les persones que tenien entrades per al concert per procedir a fer-ne la seva devolució.

Amb aquesta anul·lació, l’artista sahrauí Aziza Brahim serà l’encarregada de cloure aquesta edició del festival el pròxim divendres 26 de març a les 20 hores. El Teatre Zorrilla canviarà de registre per introduir-se en l’univers intensament personal de la veu del Sàhara Occidental més influent de la seva generació. Aziza Brahim descobrirà al públic el seu nou àlbum Sahari acompanyada d’una banda extraordinària en què hi figura un dels músics més reputats de la nostra ciutat, el baixista Guillem Aguilar.

Blues & Ritmes

El Blues & Ritmes va ser un dels primers festivals de la península a programar blues i músiques del món. Eclèctic per definició, el festival dóna cabuda a tota mena d’estils, des del soul al blues, passant per l’anomenada world music, amb una atenció a les músiques d’arrels i les sonoritats afroamericanes. Avui és un dels festivals amb més prestigi de l’Estat en aquests estils musicals i en el seu currículum d’actuacions.

Entrades

Les entrades dels concerts estan a la venda a través de la pàgina web del Teatre Zorrilla – Centre d’Arts Escèniques de Badalona www.teatrezorrilla.cat

Badalona, 23 de març de 2021