L’entitat, en aliança amb la Fundació Llegat Roca i Pi, promou programes d’inserció sociolaboral destinats a persones en risc d’exclusió social
Avui s’ha inaugurat al carrer de la Mora, al polígon industrial Badalona Sud, la nova delegació al Barcelonès de la Fundació Formació i Treball, en aliança amb la Fundació Llegat Roca i Pi. Amb aquest nou espai s’amplien les capacitats d’aquesta entitat per a la promoció de programes d’inserció laboral per oferir oportunitats d’accés al mercat laboral a les persones més vulnerables o en risc d’exclusió social.
A l’acte d’inauguració ha assistit l’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro; el regidor de l’Àmbit de Protecció Social a les Persones i Impuls Comercial, David Torrents, i el regidor de l’àmbit d’Hisenda, Recursos Interns i Personal, Manel Sorribas, entre altres. El director de la Fundació Llegat i Pi, Mijail Acosta i el codirector de la Fundació Formació i Treball, Xavier Puig, han explicat el funcionament de la nova delegació i els serveis que presten.
Un equip de 26 persones, de les quals 10 són treballadores i treballadors d’inserció social, treballen en aquest nou espai per impulsar programes de formació i d’inserció sociolaboral i acull activitats com el taller de Sant Isidre, on persones sense sostre duen a terme activitats productives i formatives.
No deixar ningú enrere
L’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro, ha assenyalat que “cal agrair aquesta sinergia entre la Fundació Formació i Treball i la Fundació Llegat Roca i Pi de Badalona per treballar en l’oferiment d’una segona oportunitat a les persones, com a Govern coincidim plenament amb aquest propòsit d’intentar no deixar ningú enrere”.
Badalona, 20 de gener de 2022
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.