Durant la visita institucional, el conseller Miquel Sàmper signarà al llibre d’honor i saludarà als presidents i presidentes dels grups municipals de Badalona
L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper, es reuniran dilluns vinent, 23 de novembre, a la Casa de la Vila (plaça de l’Ajuntament, 1).
El conseller d’Interior, Miquel Sàmper, arribarà a la Casa de la Vila a les 9 hores i es reunirà amb l’alcalde (els mitjans gràfics podran prendre imatges a l’arribada i també a l’inici de la reunió a les 9.15 hores).
Un cop finalitzada la reunió, a les 9.45 hores, els presidents i presidentes dels grups municipals de l’Ajuntament de Badalona saludaran en el saló de plens al conseller. Tot seguit, Miquel Sàmper signarà el llibre d’honor (els mitjans gràfics podran prendre imatges).
A les 10 hores, al saló de plens, el conseller d’Interior i l’alcalde de Badalona, atendran els mitjans de comunicació per valorar la visita institucional.
Badalona, 20 de novembre de 2020
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.