L’alcalde de Badalona es reuneix amb les associacions de comerciants de la ciutat per treballar conjuntament en la recuperació del sector

27/05/2021 ::

L’alcalde Xavier Garcia Albiol va reunir-se ahir dimecres a la tarda a la sala de premsa de El Viver amb representants de les diverses associacions de comerciants de la ciutat per tal d’intercanviar impressions i diagnòstics sobre la situació del sector a Badalona. En la trobada van participar el president de la Federació de Comerciants de Badalona i els presidents de les associacions de comerciants de Bufalà, Badacentre, La Salut, Morera, Artigues i Llefià. Per part del Govern Municipal també van assistir a la reunió la segona tinent d’alcalde i regidora de l’Àmbit de Govern, Promoció Econòmica, Ciutadania i Igualtat, Cristina Agüera, i la regidora de l’Àrea de Comerç, Mercats i Consum, Rosa Bertran.

Durant la reunió de treball el govern va recollir les opinions dels comerciants i es van començar a definir i consensuar diferents iniciatives per dur a terme conjuntament. L’objectiu d’aquestes accions a desenvolupar és aconseguir que el teixit comercial de la ciutat es recuperi i pugui tirar endavant després d’un any molt complex a causa de les restriccions per la pandèmia de la Covid-19.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha explicat que “per superar la situació provocada pel context sanitari i potenciar el teixit comercial de la ciutat és imprescindible que l’Ajuntament i els comerciants treballem plegats”. En aquest sentit, l’alcalde ha assegurat que “des del Govern Municipal estem recollint els suggeriments dels comerciants per poder impulsar accions i mesures conjuntes i consensuades que permetin dinamitzar l’economia local i afavorir el consum de proximitat”.

Badalona, 27 de maig de 2021