Convocatòria de premsa
L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, atendrà avui dimarts 19 de setembre a les 12 hores als mitjans de comunicació en relació amb l’aplicació d’una moratòria de 3 anys en l’aplicació de sancions a la Zona de Baixes Emissions de la ciutat. L’atenció tindrà lloc a la sala de premsa de l’edifici El Viver (plaça de l’Assemblea de Catalunya, 9-12).
Badalona, 19 de setembre de 2023
🏵️👵👴 Aquest dijous se celebra la XXXV edició de les Noces d’Or al Palau Municipal d’Esports de #Badalona
💍 Vuitanta-tres parelles celebren els seus cinquanta anys de convivència
✍️ L’Institut Municipal de Serveis Personals de #Badalona (IMSP) ha obert una borsa de treball de la categoria de cuidador/a de centres
▶️ S’ofereix jornada completa i incorporació immediata
ℹ️📌http://ajuntament.badalona.cat/noticies/limsp-obre-una-borsa-de-treball-de-la-categoria-de-cuidador-a-de-centres/
🏃♀️🏃♂️ Diumenge es celebra al passeig Marítim de #Badaloan la cursa 100 km Càncer Challenge, una cursa 100% solidària
▪️ L’esdeveniment dona suport als infants en tractament oncològic i a les seves famílies
La TIAB organitza un fòrum promoure l'intercanvi entre les famílies i els professionals sobre els suports i les respostes que reben durant la criança
📍 20 d’octubre de 9.30 a 13.30 hores a l’Espai Betúlia de #Badalona
Animeu-vos a participar ➡️ http://ajuntament.badalona.cat/noticies/la-taula-dinfancia-i-adolescencia-de-badalona-organitza-el-forum-de-debat-les-3c-de-lacompanyament-caminem-compartim-i-construim-amb-les-families/
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.