Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

L’Ajuntament inicia el procés de selecció per contractar 39 agents cívics mitjançant el Pla d’Ocupació ‘Badalona amb tu!’

09/02/2021 ::

Les persones contractades han d’estar en situació d’atur i s’encarregaran de fomentar una bona convivència i promoure la conscienciació de la ciutadania vers el compliment de les mesures principals de prevenció i contenció de la Covid-19

Des d’aquest dimarts les persones interessades poden inscriure’s en per beneficiar-se d’aquest pla, que és fruit d’un acord de col·laboració entre l’Ajuntament, els sindicats CCOO i UGT i la FAVB

L’Ajuntament de Badalona posa en marxa les accions per a la selecció i contractació laboral durant nou mesos de 39 persones en situació d’atur per al desenvolupament de tasques d’agent cívic amb accions d'informació, sensibilització i promoció d'actituds cíviques per tal de fomentar una bona convivència i respecte entre la ciutadania, així com el bon ús dels béns públics i privats de la ciutat. Entre les funcions de les persones contractades també s’inclou la conscienciació i la sensibilització de la ciutadania de Badalona vers el compliment de les mesures principals de prevenció i contenció de la Covid-19. Les persones seleccionades realitzaran torns rotatius de matí i tarda de dilluns a dissabte i rebran un salari brut mensual d’aproximadament 1.365 euros.

El Pla d’Ocupació, que porta per nom ‘Badalona amb tu!’, és fruit d’un acord de col·laboració entre els sindicats CCOO i UGT i la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Badalona (FAVB) i es realitza amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Requisits de les persones beneficiàries:

    – Persones en situació d’atur

    – Disposar d’ensenyança mínima obligatòria d’alguna d’aquestes titulacions; Graduat escolar, graduat en ESO, Formació Professional de 1er grau o Cicle formatiu de Grau mig.

    – No haver estar contractats en un pla d’ocupació local o programa de treball i formació a Badalona durant el 2019 i 2020.

Com participar?

Per inscriure’s al procés de selecció cal descarregar i emplenar el formulari d’inscripció que trobareu a la pàgina web www.badalona.cat i enviar-ho abans del 16 de febrer (inclòs) a plansocupacio@badalona.cat amb la següent documentació:

    – Fotocòpia del DNI

    – Titulació acadèmica obligatòria: Graduat escolar o graduat en ESO o Formació Professional de primer grau o Cicle formatiu de Grau mig.

    – Informe de la vida laboral amb una data no superior a un mes de la sol·licitud d’inscripció. (www.sede.seg-social-gob.es, s’adjunta instruccions de com descarregar el document)

    – Targeta de demanda d’ocupació / d’atur (DARDO)

    – Currículum

El 17 de febrer es publicarà en aquest enllaç la relació de les persones admeses que compleixen amb els requisits esmentats i es convocaran al procés de selecció a partir de 18 de febrer. La data d’inici del programa es preveu que sigui el pròxim 1 d’abril.

Per qualsevol consulta referent a aquesta convocatòria podeu contactar fins al 16 de febrer al telèfon 93 460 52 00 en la franja horària de 9.00 a 14.00 hores o al correu plansocupacio@badalona.cat.

Els requisits de participació, selecció, criteris de valoració i la relació de la documentació a lliurar estan disponibles en els documents adjunts i en els enllaços mencionats.

Badalona, 9 de febrer de 2021

L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Prei administració oberta 2017

Premi administració oberta 2017

Altres webs municipals