Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

L’Ajuntament de Badalona posa en marxa un nou sistema per demanar cita prèvia que permet a la ciutadania accedir a noves utilitats

El web http://citaprevia.badalona.cat té ara un nou aspecte més clar i simplificat que facilita les gestions i millora l’accessibilitat

També s’han instal·lat a l'entrada de l’edifici El Viver dos quioscos d'autoservei per tal que els ciutadans s'identifiquin i treguin el número sense haver de passar per recepció i diverses pantalles informatives en les quals es pot veure el número de torn i campanyes informatives municipals

L’Ajuntament de Badalona ha posat en marxa un nou sistema per demanar cita prèvia als serveis i tràmits municipals. S’hi accedeix a través de la pàgina web http://citaprevia.badalona.cat que ha estat redissenyada per obtenir un aspecte més clar i simplificat. El nou sistema té un únic accés per a totes les cites que et permet triar l’oficina i servei que es necessita i després seleccionar el dia per fer la gestió. D’aquesta manera els ciutadans poden obtenir una cita prèvia per ser atesos en només quatre passos.

La implantació d’aquest nou sistema millora la prestació del Servei d’Atenció Ciutadana i facilita l’accessibilitat de les persones a l’hora de fer gestions amb l’Ajuntament. Entre els avantatges que ofereix el nou programa de gestió destaquen que el procés per demanar o anul·lar una cita és molt més ràpid, senzill i intuïtiu i que està adaptat als dispositius mòbils. A més, el sistema disposa d’un servei recordatori de les cites programades mitjançant un correu electrònic a l'interessat.

El canvi de sistema inclou també la instal·lació a l'entrada de l’edifici El Viver de dos quioscos d'autoservei per tal que els ciutadans s'identifiquin i treguin el número sense haver de passar per recepció, fet que permet reduir el temps d’espera a les instal·lacions municipals un cop s’ha reservat cita prèvia. No obstant això, el personal de recepció segueix donant números si els ciutadans prefereixen identificar-se de manera personal. A més, la zona d’atenció al ciutadà disposa ara de diverses pantalles informatives en les quals es pot veure el número de torn i es reprodueixen vídeos i imatges de campanyes informatives municipals. L’objectiu d’aquestes pantalles és millorar la informació de l'Ajuntament i agilitzar el temps d’espera.

La segona tinent d’alcalde i regidora de l’Àmbit de Govern, Promoció Econòmica, Ciutadania i Igualtat, Cristina Agüera, ha destacat la importància de l’actualització del sistema per millorar l’atenció als veïns i ha explicat que “el Govern municipal té l’objectiu de continuar actualitzant les eines tecnològiques de l’Ajuntament per a donar un millor servei a la ciutadania”.

Badalona, 20 de setembre de 2021

twitter @AjBadalona

El temps

L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Prei administració oberta 2017

Premi administració oberta 2017

Altres webs municipals