L’Ajuntament de Badalona inverteix 100.000 euros en l’adequació de la pista esportiva de Pere Martell perquè pugui ser utilitzada pel CB Sant Josep i d’altres entitats esportives

14/09/2021 ::

Les obres començaran en un mes i permetran mitigar el greu perjudici que pateixen els nens i nenes que juguen al club groc i lila

Aquesta proposta ja ha estat presentada als grups polítics de l’oposició, alhora que se’ls hi ha traslladat que des del Govern estudiaran qualsevol altre projecte que puguin fer per ajudar a resoldre aquesta situació

L’Ajuntament de Badalona ha anunciat avui una inversió de 100.000 euros en l’adequació de la pista esportiva de Pere Martell al barri de Sistrells perquè pugui ser utilitzada pel CB Sant Josep i d’altres entitats esportives de la ciutat que ho necessiten. Aquestes obres, juntament amb d’altres que estan previstes en diferents pistes esportives, permetran cobrir les necessitats de diferents entitats d’esports com ara la gimnàstica, el futbol sala o el bàsquet i donar resposta a clubs com el Sant Josep o el Círcol Catòlic, que en aquests moments té diferents equips jugant fora de la ciutat.

Les obres començaran en un mes perquè, des d’un punt de vista administratiu, és el temps mínim que requereix l’administració per a fer una inversió d’aquestes característiques.

Amb aquesta actuació, el Govern de Badalona vol mitigar el greu perjudici que pateixen els nens i nenes que juguen al club groc i lila, que ha estat provocat exclusivament per la inacció d’algun representant de l’entitat. De fet, des de del setembre de 2017, moment en què s’interposa la primera denúncia del propietari de la finca adjacent al pavelló parroquial per contaminació acústica contra l’entitat esportiva Club Bàsquet Sant Josep, tant des de Badalona Bàsquet Base –entitat que representa a tots els clubs de bàsquet de la ciutat- com l’alcalde, han ofert la seva ajuda i col·laboració en dues ocasions per trobar una solució a aquesta situació, i en totes dues l’ajuda ha estat rebutjada.

Aquesta proposta ja ha estat presentada als grups polítics de l’oposició, alhora que se’ls hi ha traslladat que des del Govern estudiaran qualsevol altra projecte que puguin fer per ajudar a resoldre aquesta situació.

Badalona, 14 de setembre de 2021

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona