La plantilla de l’empresa TUSGSAL lliura 12 tones de productes de primera necessitat a l’Associació Social Amics del Gorg Mar de Badalona

22/05/2020 ::

Els treballadors i treballadores de l’empresa de transport TUSGSAL (Transports Urbans i Serveis Generals SAL) han lliurat aquest matí a l’Associació Social Amics del Gorg Mar de Badalona un total de 12 tones de productes de primera necessitat que es distribuiran entre famílies de Badalona que són ateses pels Serveis Socials de l’Ajuntament.

L’acte, fet a la seu de TUSGSAL, ha comptat amb la presència de l’alcalde, Xavier Garcia Albiol; i el regidor delegat de Serveis Socials i Participació de l’Ajuntament de Badalona, Miguel Jurado, la regidora delegada de Projecció de Ciutat, Comunicació i Turisme, Rosa del Amo, així com del president del Consell d’Administració de TUSGSAL, Federico Llobet; el subdirector general de l’empresa, José María Parra; el president de la Comissió Social de TUSGSAL, José Antonio Garrido i representants de l’Associació Social Amics del Gorg Mar.

La recollida de productes entre la plantilla de més de 800 treballadors i treballadores de TUSGSAL s’ha fet en el marc de la campanya interna anomenada “La solidaritat es contagia”, la qual va començar el passat 29 d’abril i va finalitzar el dia 10 de maig. En total s’han recollit 22 tones, 12 de les quals es distribuiran entre famílies necessitades de Badalona i les 10 restants es lliuren a Santa Coloma de Gramenet.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha destacat que “aquesta aportació permetrà ajudar a unes 600 famílies durant un mes” i ha agraït als empleats i directius de TUSGSAL aquesta iniciativa. D’altra banda, el president de la Comissió Social de TUSGSAL, José Antonio Garrido, ha assenyalat que “com a treballadors veiem que passa cada dia als carrers i per això volem donar un cop de mà a la lluita contra aquest virus que cada cop més és un virus social que colpeja a les persones més desafavorides”.

Badalona, 22 de maig de 2020

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona